منتظر ظهور

...امام زمانی باش...

انتظار...

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ

سلام، سلامی به وسعت دل های منتظر، سلامی به بزرگی غم دلهای منتظران هنگام غروب جمعه.....

چقدر هوا دلگیر است روزهای جمعه....دلم میگیرد آقا از این همه دوری، از این همه انتظار، از این همه.....

نمیدانم به کدامین گناه کرده و ناکرده باید انقدر انتظار بکشیم،سؤالی در ذهنم ایجاد شده؛ آیا این همه منتظر که به جمعه ظهور نرسیده و رفته اند تاوان گناه و ناشکری گذشتگان را پرداخته اند یا......

نمی دانم، آیا وقت آن نرسیده که جوانان مشتاق از حضورتان بهرمند شوند آقا؟؟!!

دلم میگیرد، دلم میگیرد وقتی نوجوان هم هیئتی ام از دوری و هجران شما گله می کند آقا...... او که دیگر پاک است، او چرا باید در این هجران بسوزد؟؟!!!!!!!!

هر بار وقتی ماجرایی از ماجراهای برنامه تلوزیونی "از لاک جیغ تا خدا" را میشونم از خود میپرسم؛ که آیا من آنقدر لیاقت ندارم که امام زمان(عج) باری به خواب من هم بیاید و کمکم کند؟؟؟؟ یا حداقل نشانی در حد فهم من نشانم دهد تا بفهمم حواسشان به من هم هست.......

اگر نه،پس چطور می تونم خود را شیعه بنامم؟؟؟ اگر هم لیاقت دارم، پس چرا پسرفاطمه(س) نظری به من نمی کند؟؟؟؟؟

اما نه، ناشکری نخواهم کرد!!!!! همین که من دانشجو توانسته ام خود را تا حال از گناه در امان نگه دارم همه از نگاه های مهدی فاطمه است که نشان میدهد حواسش به من هم هست :))

یک لحظه دلگرم شدم، انگار که کسی تلنگری به من حین نوشتن زد که ناشکری نکن دختر...

نظرات  (۱)

امام زمان حواسش خیلی به ما هست ماییم که فراموشش کردیم ! :(
مواظب دل ِ خودت باش . الهی که همیشه همینطور خوب و پاک و امام زمانی بمونه ! :)
پاسخ:
ممنونم نعیمه جان، امیدوارم بتونیم همه با هم تو رکابش باشیم انشاالله :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی